tirsdag 8. september 2009

Bessa besøk

Jepp! Mamma var her til mandag, og det er alltid hyggelig for min del, men lille Kid syns det var veldig deilig med en Bessa altså! For Kid er jo såååå glad i henne!

Jeg har begynt å jobbe igjen, noe som har bydd på litt problemer i form av litt bjeffing og jeg bor i blokk. Derfor var det ekstra deilig at mamma var på besøk i helgen og var hjemme sammen med Kid når jeg jobbet på lørdag og på mandag. Også fikk mamma som elsker hunder gleden av å være med på Sletta hundeklubb og valpekurs på mandag hos Grenland hundeklubb. Sletta hundeklubb er et inngjerda område rett borti gata her jeg bor hvor hunder får være hunder. Herlig!


Dette er etter første kvelden på valpekurset for Kid, så sliten at han løp og la seg i buret sitt :)


Bessa!


Hahaha, eske å leke med? Neinei, ligge oppå!


Gave fra tante i Australia for tiden :)


Litt sliten her, hehe.


Og når han er sliten sovner han gjerne oppå deg - nydelig!! :)


Rett før han slang labben på haka mi :P


Trygt under benken


Kjøligere i skyggen


Men er så tøff atte!


Litt forskjell i strl på Kid og Eurasiern


Han begynner å bli stor!


Alle lurer på Kid, rase osv. Jeg forteller ivrig, og slenger som regel ut en kommentar om at de bare må sjekke fjelldronningen.com :D


To trøttinger i sensola :)


Deilige søndag!

9 kommentarer:

  1. Hei! Bare lurte på hvor slette hunde klubb lå?
    Kansje jeg kunne ta en tur med Roxie. Er jo ikke langt mellom her vi bor å Porsgrunn.
    Så koselig for Kid med besøk av Bessa !!
    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  2. Ja Nøve, du sier noe der ;)
    Men han blir så dårlig i magen av ormekur, at han må fastes igjen nå :( Håper det er en stund til neste gang jeg må gi det.
    Gry Viola: Sjekk ut hjemmesiden deres! :)http://www.rhym.org/sletta/

    SvarSlett
  3. Nalle til Nøve og min Toivo er halvsøsken med Bju'ti, så de er faktisk Kids onkler;-)

    Ser ut som Kid har det gøy om dagen;-)

    Onkel Toivo hilser:-)

    SvarSlett
  4. Herlige bilder av lille Kid...;-)

    SvarSlett
  5. hei Kid "bror". Så stor du har blitt! Du er skikkelig kjekk altså:)

    SvarSlett
  6. Herlige Kid!!!! Skal si han vokser. Flott bilde av han på headingen.

    Det er mye reklame for finsk lapphund på gang rundt om i Norge nå. Masse fine valper som driver å reklamerer. Klart folk får øynene opp når det kommer en så søt valp bort som Kid.

    SvarSlett
  7. Så mange fine bilder av Kid!
    Ser ut som han ble veldig trøtt etter valpekurset... :)

    SvarSlett
  8. Og gjett om jeg gleder meg til 18 Desember!!! ÅÅÅÅÅÅHHÅHÅ!! Da skal du og Kid møte meg på Torp! =D Ihihihihi

    SvarSlett