tirsdag 29. juni 2010

Aguility og vann

I helgen var vi på første aguilitykurs! Jeg sier første siden jeg ganske garantert kommer til å prøve meg på flere slike! Så moro!! Herregud så mye Kid koste seg, og gud så sliten han ble etterpå! Herlig :D

Aguility 025 Aguility 038 Aguility 062 Aguility 066 Aguility 069 Aguility 071 Aguility 168 Aguility 170 Aguility 172 Aguility 184 Aguility 188
Vippa ble det eneste som var skummelt, men det er jo ikke unormalt.Aguility 192

Igjen så har jeg tatt med Kid til vann for 1:avkjøling og 2:prøve å få han til å svømme.
Vel, han ble avkjølt ;) Han snubla litt med festet sitt på en stein og endte opp med noen ørsmå svømmetak – men det var ikke det helt store. Så vi satser på at han blir med når mamma tar første svømmetur i år (må bare bli litt varmere i vannet først – hehe).

052 073 078

 

Jeg har også kjøpt inn kløv til Kid, som jeg håper han kan bruke på fjelltur senere i sommer :)
Uten navn

5 kommentarer:

  1. Så herlig det ser ut som dere har det. Veldig kult å finne ting som både hund og eier synes er gøy! Goya svømmer ikke! Hun vasser gjerne, men når det når magen ser du virkelig at hun runder ryggen og sier: dette er for kaldt. Jeg lurte hene til å svømme litt her en dag, så hun kan svømme. Men, dagen etter vasset hun så vidt uti. Går ikke etter oss når alle svømmer heller - så, hun får heller være på badehusbrygga mens vi andre koser oss i vannet.

    SvarSlett
  2. ååååh, Agility er såååå gøy ut!!!! Vi skal prøve det når Lexi blir stor nok =) Hun prøvde å hoppe igjennom en rockering på kurset vi går på nå, og det virket som hun synes det var gøy !!
    Så flink Kid er som gjør alle aktivitene. Fikk skikkelig lyst til å ta med Lexi på det med engang :P Men får ta en ting av gangen her i gården. Lykke til med å få han til å bade, gleder meg til å høre om hvordan det går!!

    SvarSlett
  3. Moro!

    Vi snuser (haha) litt på agility, men jeg tenker å først gå litt mer lydighet med Frost :) Og så får man se videre, det er alltid gøy å gjøre noe sammen, hvor begge parter har det like moro!

    Herlige bilder, Frost er heller ikke noen badenymfe :)

    SvarSlett
  4. Så pinglete dissa lapphundene er når det kommer til vann da! :P

    SvarSlett
  5. Emma er heller ikke noe glad i svømme, men hun vasser gjerne i fjæra. Jeg er spent på Warja, - håper på gode badetemperaturer så jeg kan bade sammen med dem, da går det nok lettere! Ja, agility er nok kjempegøy. Vi har bare prøvd litt, og det ga mersmak!

    SvarSlett