fredag 4. mars 2011

Liten videosnutt

Kid er fantastisk rolig blitt! Fortsatt like herlig glad i alt og alle, og skal vel helst også hilse på alle vi møter på, men inne er han blitt veldig rolig av seg. Den perfekte lille hunden min :)

Filmet en liten snutt av han på morgenturen her forleden, hva han gjør når han får ballen sin... Den dyttes ned i snøen et sted, for så å kunne graves opp. Moro med snø! ;)









Også et bilde av Kid som alltid skal opp i høyden ;)
VELDIG spretten syns jeg!



Nå får jeg endelig fulgt med på alle jeg følger via mobilen! Jeg sitter veldig sjeldent ved en pc, mye fordi den stasjonære ble stående inne på et lite kott hvor det er trangt, men mest fordi jeg nå har alt annet på iPhonen ;)
Nå har jeg endelig funnet en rssreader til tlf og følger daglig med på det som legges ut. Eneste er at jeg ikke får kommentert noe, men jeg leser alt og koser meg stort over bilder og historier som dere kommer med!!!
God helg alle sammen!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar